ozon-2

OZON TEDAVİSİ

Tıbbi Ozon Nedir?

Ozon, tıbbi kullanım için özel jeneratörler vasıtasıyla tıbbi oksijenden elde edilir. Tıbbi ozon her zaman saf ozon ve saf oksijen karışımı olarak kullanılır. Uygulamaya bağlı olarak ozon konsantrasyonu 1 ve 100 ugr/ml’dir. (%0,05-5) arasındadır. Ozon tedavisi konusunda eğitim almış hekim, dozu hastanın durumuna ve tıbbi endikasyona göre ayarlar.

ozon-2

Beyaz kan hücrelerinin (savunma hücreleri ve enfeksiyonlara karşı korur) oluşumunu arttırır, fonksiyonlarını arttırır.

Bakterileri, virüsleri ve mantarları öldürür. En güçlü doğal ve atık içermeyen dezenfektandır.

Bağışıklık sistemini güçlendirir ve enfeksiyonlara karşı direnci arttırır.

Bağışıklık sistemini düzenleyici özelliği ile bağışıklık sistemi sapmasının neden olduğu hastalıkların tedavisinde tedavi edicidir.

Hızla büyüyen kanser hücrelerinin çoğalmasını ve yayılmasını engeller.

Kırmızı kan hücrelerinin (kanda oksijen taşıyan kırmızı hücreler) esnekliğini arttırır ve kılcal damarlardan geçişini hızlandırır.

Kanın dokulara oksijen verme yeteneğini artırarak organların oksijenlenmesini artırır.

Hücre içi solunumu hızlandırır (hücrenin çalışması için gerekli enerji kaynağının elde edilmesini sağlar).

Detoks özelliği ile vücudumuzdaki kimyasalların temizlenmesine yardımcı olur.

(Kurşun, cıva, böcek ilaçları, ilaç atıkları, asitli maddeler gibi ağır metal zehirlenmeleri, zirai ilaç kalıntılarının uzaklaştırılmasını zorlaştırır.)

Vücudumuzda bulunan doğal ağrı kesicilerin açığa çıkmasını sağlayarak ağrı kesici özelliği gösterir.

Kanın kıvamını azaltır, akışkanlığını sağlar, böylece damar duvarındaki plağın küçük damarlardaki tıkaçları yumuşatıp eritmesini sağlayarak dolaşımı düzenler.

OZON TERAPİSİNİN FAYDALARI

• Hücre ve dokulara kan dolaşımını artırır
• Damarları canlandırır, tansiyonun düzenlenmesini sağlar
• Eklem ağrıları ve kas rahatsızlıklarını iyileştirir
• Bağışıklık sistemini güçlendirir
• Cildin kan dolaşımını artırarak cildin yenilenmesini sağlar. Daha temiz, daha yumuşak ve daha dolgun bir cilt sağlar.
• Derinin üçüncü bir böbrek veya ikinci bir akciğer sistemi gibi çalışmasını sağlar.
• Hormon ve enzim üretimini normale döndürür.
• Beyin fonksiyonlarını geliştirir ve hafızayı güçlendirir.

• Stres hormonu olarak adlandırılan adrenalini okside ederek depresyonu
gidermeye yardımcı olur .

• Kan ve lenfatik sistemi temizler.

• Kaslarda biriken toksinleri atarak kasların esnekliğini arttırır.

• Kronik yorgunluğu giderir.

• Konsantrasyon bozukluklarını düzenler.

• Cinsel istek ve performansı arttırıcı etkisi vardır.