akapunktur

Akupunktur Tedavisi

Deri, doku ve organlardaki patolojiyi (ağrıyı, fonksiyon bozukluğunu) ortadan kaldırma amacıyla, deri üzerinden belirli noktalara çok ince altın, çelik veya gümüş iğneler2500 yıl öncesine kadar uzanan akupunktur tedavisinin merkezi Çin’dir. Geleneksel Çin Tıbbına (GÇT) göre akupunktur felsefesinin akupunktur noktaları, bu noktaların üzerinde olduğu varsayılan meridyenler ve bu yollarda dolaşan enerji (çi) vardır. Bu enerji yin ve yang olmak üzere 2’ye ayrılır. Vücudumuzda 12 enerji meridyeni ve üzerlerinde toplam 365 nokta akupunktur noktası bulunur. Yin ve yang enerjisinin denge bozuklukları sonucu hastalıklar ortaya çıkar. İşte akupunktur meridyenlerinde dolaştığı varsayılan bu iki enerjinin özel ve disposible iğneler ile uyarılarak denge halinde olması hedeflenir. Sağlık için bedenin regülasyonu şarttır. Akupunktur tedavisinin temel prensibinde enerji dengesini düzenlemek ve korumaktır.

ozon-2

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi damar dolaşım bozukluğu, diyabet hastalığı, romatizmal hastalığı, uyku bozukluğu, ani işitme rahatsızlığı olan hastalarımızda uygulanmaktadır. Bunun yanı sıra kanser hastalarımızda da ek tedavi olarak ozon tedavisi yenileyici bir görev almaktadır.  olarak bizler sizlere en yararlı olacak ozon tedavisi hizmetini sağlamaktayız. Ozon tedavisinden yararlanmak isteyen hastalarımızın öncelikle çeşitli kontrolleri yapılmaktadır. Yukarıda belirttiğimiz hastalıkların dışında da zayıflama, cilt bakımı, enfeksiyon hastalıklarında da ozon tedavisi kullanılmaktadır.