Mezoterapi

MEZOTERAPİ “

Mezoterapi yöntemi artık gençleşmek isteyen kötü görüntülere veda etmek isteyen bayanlara ve erkeklere özel uygulanan bir yöntemdir. Tıbbi bir uygulama olan mezoterapi medikal ile selülit sorunlarına, cilt yaşlanmasına ve saç dökülmesine engel olma ve bölgesel zayıflamayı sağlama, bel fıtığı tedavileri, varis, lenfödem, flebit, migren ve boyun fıtıklarına uygulanan tedavi yöntemi başarılı ve etkilidir.

Mezoterapi nedir?

Mezoterapi, farmakolojik vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin , enzimlerin , homeopatik ilaçların karışım durumunda ufak miktarlar ile derinin orta tabakasına (dermis) ağrısız enjekte etme tekniğidir. Bu karışımlar tedavi edilecek durumlara bağlı olarak seçilen özel bölgelere çok ince iğnelerle verilirler. Mezoterapi hastalık ve ağrı durumlarında kullanılır.Bu minimal invaziv yaklaşım çoğu alanda etkin sonuçlar göstermektedir : spor sakatlıkları, kasiskelet sistemi hastalıkları, saç dökülmesi, kozmetik tedaviler.

Mezoterapi uygulama tekniği

Enjeksiyon tekniği ile uygulanan bir tedavi metodudur. İlaçların patolojinin bulunduğu yerin yakınına verilir. Bu yolla tedavinin etkinliği artmaktadır.

Mezoterapinin yararları:

Bölgesel (Lokal) uygulama imkânı

Yan etkilerinin oldukça az olması ve düşük maliyeti

Yüzeyel intra-dermal ya da deri altı uygulama, ilacın aktif biyo-faydalanımı

Enjektabl ilaçların minimum dozlarda ve bizzat doktor tarafından verilmesi

Seans Aralıklarının diğer rutin programlara göre daha uzun olması

Kullanıldığı Genel ve Estetik Kullanım Alanlar:

* Spor sakatlıkları

* Genel Tıp

* Cilt Hastalıkları

* Kronik Ağrılar gibi genel,

Mezoterapi selülit, vücut yağ azaltılması, vücut biçimlendirme, kilo kaybı, yüz canlılığı (Cilt gerginliğini artırır , kırışıklıkları ve açık porları azaltır, kollajen üretimini attırır , hücre siklüsünü hızlandırır ,yaşlanmayı geciktirir ,dermis tabakası yoğunluğunu uyarır ), göz torbaları, cilt çatlağı ve skar doku tedavilerinde olmak suretiyle estetik amaçlı kullanılır.

Mezoterapi programlarımız :

Saç Mezoterapisi

Sellülit Mezoterapisi

Zayıflama-Kilo Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi

Cilt Çatlakları Mezoterapisi

Akne Mezoterapisi

Varis Mezoterapisi

Kronik Ağrı Mezoterapisi

Not: Bu web sitesindeki Tüm bilgilendirme ve materyaller Herhangi bir hastalığa teşhis veya tedavi etmek için tasarlanmamıştır,
Profesyonel Tıbbi Tavsiye İçin Kaynak Olarak Kullanılmamalıdır. Bu Sitedeki Bilgiler Sağlık Bakanlığı Tarafından Değerlendirilmemiştir.